نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 09:07

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۱ مسجد بهشهر

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر از برگزاری مراسم اعتکاف در ۱۱ مسجد این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمد بابایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف در  ۱۱ مسجد شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: یک هزار و ۲۳۴ نفر در شهرستان بهشهر معتکف شدند.

وی گفت: از مجموع  یک هزار و ۲۳۴ نفر از ثبت نام شدگان در اعتکاف ۷۷۳ نفر بانوان و ۴۶۱ نفر برادران هستند که به مدت سه روز در مساجد شهرستان ادامه خواهد داشت.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر اعتکاف را یکی از برکت‌های نظام جمهوری اسلامی برشمرد و یادآور شد: یکی از بسترهای معنوی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی رونق خاصی گرفت آیین معنوی اعتکاف است.

بابایی گفت: اعتکاف بهترین فرصت برای خودسازی و تمرین تقوی و زمانی مناسب برای توبه است.

وی اظهار کرد: در اعتکاف بندگان خداوند با تضرع و اخلاص از ذات اقدس الهی می‌خواهند تا فرصت دیگری در اختیار آنها قرار دهد تا بتوانند کاستی‌های معنوی خود را جبران کنند و حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم معنوی مثال زدنی است که امسال ۲۶۰ دانش آموز دختر و پسر بهشهری در مسجد جامع بهشهر معتکف شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر یادآور شد: مراسم اعتکاف امسال در بهشهر در مساجد جامع بهشهر ، جامع و شریفیه رستمکلا ، جامع ملاباقر رکاوند ، جامع ملامحله و صاحب الزمان(عج) علمدار محله خلیل شهر ، جامع و صاحب الزمان (عج) زاغمرز ، جامع حسین آباد ، جامع التپه و جامع عسکرآباد در حال برگزاری است.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649679

مهمترین اخبار ایران و جهان: