نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 13:35

ضرورت استفاده از حلقه‌های میانی در رویداد مهم اسفندماه

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه اولویت ما در انتخابات پیش‌رو تمرکز بر استفاده از حلقه‌های میانی و حلقه‌های واسط بین مردم و حاکمیت است، گفت: مردم همیشه در انتخابات مشارکت داشته‌اند و این یک پیام روشن برای جهانیان دارد و آن هم این است که ملت ایران همیشه حامی نظام و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان ظهر امروز در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان زنجان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات اظهارداشت: مردم همیشه در انتخابات سال‌های گذشته مشارکت حداکثری داشته‌اند و این یک پیام روشنی برای جهانیان دارد آن هم این است که ملت ایران همیشه حامی نظام و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن از ماه‌ها پیش به دنبال ایجاد یاس و نا‌امیدی و سیاه نمایی دستاوردهای نظام است که مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا نکنند، تصریح کرد: یک درصدی از مردم تحت تاثیر مسایل مختلف و هجمه رسانه دشمن قرار می‌گیرند که در این راستا برای این قشر باید اغنا‌سازی و تبیین صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اولویت ما تمرکز بر استفاده از حلقه‌های میانی و حلقه‌های واسط بین مردم و حاکمیت است، گفت: از ظرفیت‌های مناسبتی که در پیش رو داریم به ویژه در ایام‌الله دهه فجر باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد تا خدمات نظام به درستی و هنرمندانه تبیین و گفته شود.

رفیعی با اشاره به اینکه برای شکست دشمن در انتخابات پیش‌رو باید به صورت تهاجمی برنامه‌ها را پیش ببریم، ادامه داد: نقش مهم رسانه‌ها و تولید محتوا‌ها در آگاهی‌دهی افکار عمومی یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه است، امیدواریم این قشر هم مثل همیشه در این رویداد مهم در کنار کارگزارن نظام باشند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643479

مهمترین اخبار ایران و جهان: