نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 22:57

فرماندار شمیرانات: مسیر ۲ روستا در لواسان بزرگ مسدود شد/ نیروهای امداد در حال بازگشایی جاده

فرماندار شهرستان شمیرانات از مسدود شدن مسیر دو روستا در لواسان بزرگ در اثر بارش برف خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی آنها در حال انجام است.

مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی، هماهنگی لازم با آموزش و پرورش شهرستان مبنی بر انعطاف ساعت ورود دانش آموزان متوسطه دوم و معلمان ایشان نیز در روز یکشنبه انجام شده است تا مبادا محصلی بر اثر تاخیر از امتحانات خود محروم شود‌.

رئیس ستاد مدیریت بحران شمیرانات ضمن اعلام این‌که تاکنون حادثه‌ای در سطح شهرستان گزارش نشده است، ابراز کرد: تمامی مسیرهای مواصلاتی در شمیران، گردنه سوهانک، گردنه قوچک، بخش رودبار قصران و شهر لواسان باز بوده و تردد جریان دارد و فقط جاده ۲ روستای «پورزند» و «ایراء» از سمت لواسان بزرگ مسدود شده‌اند که تمهیدات لازم برای بازگشایی آنها در حال انجام است.

ذاکریان با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی تاکید کرد: ضروری‌ است شهروندان حین تردد در جاده‌های کوهستانی، زنجیرچرخ، لوازم ایمنی و خوراک و پوشاک گرم به همراه داشته باشند و پیش از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

فرماندار شمیرانات اعلام کرد: تمام عوامل خدماتی و امدادی شهرستان در حالت آماده‌باش بوده و تردد در جاده‌ها و معابر جریان دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 931579

مهمترین اخبار ایران و جهان: