نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 11:37

مسائل خانواده شهدا با کمک با مدیران استان بوشهر حل شود

بوشهر- معاون رئیس جمهور گفت: یکی از درخواست‌های ما از مسئولان استانی این است که مساله خانواده شهدا و ایثارگران با کمک با مدیران استانی حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی، اما منابع مالی برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران تأمین شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: مطابق برنامه، منابع مالی مورد نیاز تأمین شده است و از برنامه عقب نیستیم.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: یکی از درخواست‌های ما از مسئولان استانی این است که مساله خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه کسانی که شرایط خاصی دارند با کمک با مدیران استانی حل شود.

وی تصریح کرد: در برخی استان‌ها با کمک مدیران استانی و شهرستانی تقریباً همه مسائل مربوط به جامعه ایثارگری آن استان حل شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با گرامیداشت یاد شهید صادق گنجی، یکی از اهداف سفر خود را شرکت در یادواره این شهید در برازجان عنوان کرد.

وی گفت: پاسداشت یاد شهدا، بررسی مسائل خانواده شهدا و ایثارگران، رسیدگی به طرح‌های در دست اجرا و نظارت بر عملکرد بنیاد شهید و ایثارگران استان از دیگر اهداف سفر به استان بوشهر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912335

مهمترین اخبار ایران و جهان: