نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 17:54

برگزاری گرامیداشت ٩ دی همزمان با سراسر کشور در فارس

شیراز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مراسم گرامیداشت ٩ دی در استان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان عصد دوشنبه در نشستی خبری بیان کرد: در روز ششم دی مراسم تشییع هشت شهید گمنام در استان فارس انجام خواهد شد و دو شهید هم شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: مراسم تشییع این شهدا از میدان دانشجو به سمت میدان امام حسین (ع) تشییع خواهند شد که چهار شهید در شیراز و چهار شهید گمنام هم به فسا، مرودشت جویم و خفر دفن خواهند شد.

ملک مکان تاکید کرد: در تمامی دانشگاه‌های استان کرسی‌های آزاداندیشی و محتواهای تبیینی نیز در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته و تولیدات فضای مجازی که مبتنی بر تبیین است در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

به گفته این مقام مسئول در ٨٠ شهر استان فارس برنامه تجمع و راهپیمایی در نظر گرفته شده در شیراز نیز غرفه‌های متعددی برای مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: در شهر شیراز، روز جمعه ۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در خیابان ۹ دی ماه بست شهید دستغیب (ره) تجمع با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شکل خواهد گرفت.

ملک مکان تاکید کرد: آنچه که باعث شد حادثه ۹ دی شکل بگیرد حضور مردم بود که بصیرت به خرج دادند و ایمان دینی همه مردم را بسیج کرد و سختی‌ها را تبدیل به آسانی نمود.

گفتنی سخنران این مراسم سردار سپهر جانشین ستادکل نیروهای مسلح است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 936479

مهمترین اخبار ایران و جهان: