نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 21:17

نیروی انتظامی از مأموریت تأمین امنیت عقب نمی‌نشیند

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: پلیس مأموریت تأمین امنیت و آرامش مردم را بر عهده دارد و لحظه‌ای از این مأموریت خود غفلت نکرده و عقب نمی‌نشیند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان و نیروهای انتظامی در اردبیل اظهار کرد: پلیس همواره در کنار مردم و خدمتگزاری شایسته برای آنها است تا تولید امنیت، آرامش، اقتدار و صلابت نظام به معنای واقعی تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: هر چند در ماه‌های اخیر هجمه‌های سنگین و تلاش بی‌نتیجه رسانه‌های بیگانه را در شکستن ابهت و عظمت پلیس شاهد بودیم اما این مجموعه با احساس مسئولیت در صحنه حاضر شده و سعی کرده تا در برقراری امنیت پایدار جامعه گام‌های بلندی را بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل صلابت پلیس را مایه فخر و مباهات هر ایرانی دانست و گفت: در مقایسه‌ای که هر فرد منصف از عملکرد پلیس کشورمان با پلیس سایر کشورها انجام می‌دهد، این واقعیت ملموس است که پلیس ایران نجابت و شجاعت خود را همواره حفظ کرده و در عین مظلومیت در انجام مأموریت خود لحظه‌ای از ایثار و گذشت غفلت نکرده است.

آیت‌الله عاملی افزود: دشمن تلاش می‌کند تا با هجمه‌ای سنگین به نیروهای مسلح ایران به ویژه نیروی انتظامی آنها را از مسیر آرمانی خود دور کند در حالی که در کشور ما تمامی نیروهای مسلح یکپارچه و متحد تحت لوای فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا مأموریت خود را انجام می‌دهند و لحظه‌ای از حرکت رو به رشد خود غافل نیستند.

وی مجهز شدن پلیس ایران را به امکانات و تجهیزات مدرن یادآور شد و خاطرنشان کرد: تمام بشریت به ۲ نعمت بی‌بدیل امنیت و سلامت معترف هستند و ما نیز باید قدر این نعمت‌های پنهان الهی را بدانیم و همواره پاسدار آن باشیم.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: نیروی انتظامی در استان اردبیل نیز به رغم سختی کار و انجام مأموریت در ماه‌های اخیر، سعی کرده تا آرامش شهروندان را برقرار کرده و اجازه کوچک‌ترین تعلل و قصوری را در انجام مأموریت ندهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 907079

مهمترین اخبار ایران و جهان: