نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 14:38

بی‌تفاوتی ستاره مصری لیورپول به صعود مراکش و افزایش انتقادات

«محمد صلاح» پس از پیروزی مراکش مقابل پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی هیچ واکنشی نداشت و این امر جنجال گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صلاح، ستاره لیورپول و کاپیتان تیم ملی مصر، موفقیت تاریخی تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با صعود به مرحله نیمه نهایی برای اولین بار در تاریخ آفریقا و جهان عرب را نادیده گرفت.

صلاح با پیروزی مراکش مقابل پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی هیچ واکنشی نداشت و این امر جنجال گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.

صلاح روز شنبه، عکسی از خود منتشر کرد که نشان می دهد در حال نوشیدن آب میوه بود و هیچ اشاره ای به موفقیت مراکش در جام جهانی نکرد و باعث خشم طرفداران عربی خود شد.

صلاح تاکنون هیچگونه واکنشی نسبت به جام جهانی قطر نداشته است. او حین بازی ژاپن با کرواسی در جام جهانی عکسی از خود منتشر کرد که نشان می دهد در حال تماشای مسابقه والیبال بانوان بین الاهلی و زمالک است.

کرواسی در این دیدار با ضربات پنالتی موفق شد ژاپن را حذف کند، اما صلاح با وجود دوستی قوی دایان لوورن، مدافع سابق لیورپول، هیچگونه تبریکی به وی نگفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 906279

مهمترین اخبار ایران و جهان: