نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 20:32

تیم‌های خوزستانی به دنبال شکست ۱۰۰ روز طلسم نبردن

اهواز - سه تیم خوزستانی لیگ برتر فوتبال در حالی قرار است وارد رقابت‌های هفته دوازدهم شوند که ۱۰۰ روز است طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، چرخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از روز دوشنبه ۲۸ آذرماه با خاتمه تعطیلات مجدداً به حرکت در می‌آید که نفت آبادان در شمال به دیدار نساجی خواهد رفت و استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان پذیرای یک دربی استانی بین نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان است.

بازی‌های هفته ۱۲ لیگ در حالی برگزار خواهد شد که تیم‌های خوزستانی از هفته ۵ لیگ تاکنون طعم پیروزی را نچشیده‌اند و از هفته‌ی پنجم به بعد یا شکست خورده یا به تساوی رضایت داده‌اند.

آخرین بار که یک تیم خوزستانی در لیگ امسال برنده شد، به تاریخ ۱۴ شهریورماه بر می‌گردد که نفت مسجدسلیمان موفق به غلبه بر صنعت‌نفت آبادان شد.

آخرین برد فولاد خوزستان هم در تاریخ ۹ شهریورماه مقابل تراکتور تبریز و تنها برد امسال تیم نفت آبادان در تاریخ ۹ شهریورماه مقابل هوادار تهران رقم خورده است. بعد از آن در چندین هفته متوالی لیگ هر سه تیم خوزستانی روی نوار شکست یا تساوی گام برداشته‌اند.

وضعیت سه تیم خوزستانی در جدول لیگ به گونه‌ای است که فقط برنده شدن در بازی‌های روز دوشنبه می‌تواند هواداران آن‌ها را راضی کند.

صنعت‌نفت برای اولین بار با هدایت ادسون تاوارس چشم به سه امتیاز بازی با نساجی دارد و تیم‌های فولاد و نفت مسجدسلیمان هم دنبال کسب سه امتیاز هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 916479

مهمترین اخبار ایران و جهان: