نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 12:05

لزوم تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی میان حوزه و دانشگاه

خرم آباد- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر لزوم هماهنگی و همدلی و تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی میان حوزه و دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در این رابطه اظهار داشت: ۲۷ آذرماه سالروز شهادت اندیشمند فرزانه آیت الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه از یادگارهای ارزشمند امام بزرگوار است.

وی ادامه داد: بدون شک دانشگاهی می‌تواند در پرورش نسل آینده ساز کشور عزیزمان ایران سربلند باشد که در کنار علم و دانش جوانان این مرز و بوم به احیا و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی انقلاب نیز بپردازد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: ما امروز هم بیش از هر زمان دیگری به این وحدت مبارک و عزت آفرین نیازمندیم تا بتوانیم گام‌های استوار و محکمی برای پیمودن راه‌های دشوار و دستیابی به قله‌های پیشرفت برداریم و پیوند دو نهاد معرفت آفرین می‌تواند مسیر سعادت و بالندگی ایران عزیزمان را هموار سازد.

وی ادامه داد: بدون تردید هماهنگی و همدلی و تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی میان این دو نهاد، می‌تواند به مثابه دو بال، جامعه ایرانی را در توسعه پر شتاب علم و فناوری و گسترش نظریات جدید در حوزه علوم انسانی و اجتماعی، در مدار توسعه همه جانبه قرار دهد.

حجت الاسلام حسینی ابراز امیدواری کرد که با درک متقابل از جایگاه رفیع علمی حوزه و دانشگاه روز به روز با همگرایی بیشتر، در مسیر پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر نظام اسلامی گام بردارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919579

مهمترین اخبار ایران و جهان: