نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 20:16

فرهنگ جهاد و تلاش نهادینه شود

سمنان- فرمانده سپاه قائم استان فرمانده سپاه قائم اسمنان با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ جهاد و تلاش در جامعه نیازمند بستر مناسب است، گفت: بهترین الگو برای دستیابی به این گام ظرفیت بسیج است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی غروب یکشنبه در اجلاسیه عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان سمنان به میزبانی فرهنگسرای کومش سمنان ضمن بیان اینکه در قرن حاضر جا انداختن فرهنگ جهاد و تلاش نیاز به بستر سازی مناسب در جامعه دارد، ابراز داشت: بسیج نقش کلیدی برای تحقق این مهم و الگو شدن در سطح جهانی دارد که می‌بایست برای آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در راه رسیدن به این الگو سازی جهانی می‌توان از ظرفیت نخبگان نیز بهره گرفت، افزود: اگر خواهان دستیابی به جایگاه ویژه در نظم جهانی هستیم این مهم نیز نیازمند پای کار آمدن همه گروه‌های مختلف جامعه در کنار بسیج طی عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه قائم استان سمنان با بیان اینکه ایجاد مردم سالاری دینی نیز در هر عرصه‌ای نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت بسیج است، ابراز داشت: نمونه موفق این رویداد را می‌توان در حضور داوطلبانه نیروهای بسیج در راه خدمت به مردم طی بحران‌های مختلف نام برد که به یاری هموطنان و دستگاه‌های اجرایی شتافتند.

دامغانی در ادامه تصریح کرد: استفاده از مباحث علمی و توجه به حوزه نخبگانی که در میدان حضور یابند یکی از ضروریات مور تاکید است که مجمع بسیج می‌تواند در راستای رسیدن به این گام به نحو مطلوب عمل کند.

به گزارش مهر، در این مراسم بیانیه مجمع سالانه بسیجیان استان سمنان با رویکرد راهبردها و برنامه‌های سال آینده قرائت و از شش نفر از رؤسای کارگروه‌های تخصصی مجمع بسیجیان استان قدردانی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 918735

مهمترین اخبار ایران و جهان: