نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 17:49

۴۷۷ هادی سیاسی در صحنه بصیرتی و جهاد تببین فعالیت می‌کنند

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان گفت: ۴۷۷ هادی سیاسی از اقشار مختلف جامعه اعم اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان، فرهنگیان در صحنه بصیرتی و جهاد تببین فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر سه شنبه در همایش هادیان سیاسی استان، به فعالیت ۴۷۷ هادی سیاسی از اقشار مختلف جامعه اعم اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان، فرهنگیان و مادحان و هنرمندان که در صحنه بصیرتی و جهاد تببین فعالیت می‌کنند اشاره کرد و گفت: احساس خلایی که داشتیم سبب شد هرچند وقت یک بار جلسه‌هم‌فکری و هم‌افزایی در رابطه با جریان انقلاب داشته باشیم.

وی اظهار داشت: جلسات هم‌اندیشی و هم‌افزایی به طور هفتگی و دو هفته یک بار در هیئت مذهبی، مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان گفت: در راستای بصیرت و روشنگری ۸۵۰۰ جلسه با حضور هادیان سیاسی برگزار شد.

بیگدلی به تولید نماهنگ قطب‌نما اشاره کرد و بیان داشت: توزیع و تهیه ۲۱ هزار جلد کتاب در محتوای تربیتی داشتیم که امسال موضوعات در ۶ دسته‌بندی و جلسات برگزار شد.

وی بیان کرد: ۲۷۲ جلسه در رابطه با بازخوانی انقلاب اسلامی و جلساتی با ۱۸ هزار شرکت‌کننده درباره جنایت آمریکا در غرب و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان تصریح کرد: در مورد حوادث اخیر جنگ ترکیبی و اغتشاشات دشمن حدود ۲۷۲ جلسه داشتیم ئ جلساتی برای تقویت اطلاعاتی هادیان برگزار شد و حدود ۱۰۳۵ کانال در فضای روبیکا و ایتا با حضور ۶۲ هزار مخاطب در زمینه تببین، روشنگری بصیرتی جریان انقلاب در حال فعالیت هستند.

بیگدلی افزود: در انتخابات، پیش‌بینی شده بود که ۲۳ درصد زنجانی‌ها شرکت می‌کنند اما قریب به ۵۴ درصد از مردم استان در صحنه انتخابات حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922979

مهمترین اخبار ایران و جهان: