نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 18:53

اردبیل میزبان مسابقات غریق نجات کشوری می‌شود

اردبیل- رئیس هیات نجات غریق استان اردبیل گفت: اردبیل در ۱۱ دی ماه میزبان برگزاری مسابقات نجات غریق شمال‌غرب کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین طوری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردبیل در ۱۱ دی ماه میزبان برگزاری مسابقات نجات غریق شمال‌غرب کشور می‌شود که این دوره از رقابت‌ها به منظور انتخابی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت ۲۰ نفر از آقایان در این مسابقه افزود: در این مسابقات شرکت‌کنندگان از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان خواهد بود که در دو بخش انفرادی و تیمی در استخر ایثار اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت نجات غریق استان اردبیل بیان کرد: شنای ۴ در ۲۵ متر با مانع، شنای ۴ در ۲۵ متر همراه با حمل آدمک و پرتاب طناب از جمله آیتم‌های بخش گروهی این دوره از مسابقات است.

طوری خاطر نشان کرد: شنای ۲۰۰ متر با مانع، شنای ۱۰۰ متر همراه با حمل آدمک با پای غواصی، شنای ۵۰ متر همراه با حمل آدمک بدون پای غواصی، شنای ۵۰ متر همراه با حمل آدمک با پای غواصی و تیوپ نجات از آیتم‌های بخش انفرادی این دوره از مسابقات است.

وی به حضور صادق میرزانژاد مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون نجات غریق به عنوان ناظر فدراسیون در این مسابقات اشاره کرد و گفت: افزایش تعاملات و همکاری‌ها با هدف توسعه ورزش باید به‌عنوان یک اولویت اساسی مورد توجه واقع شود که هیئت‌های شمال‌غرب باید تعاملات همه‌جانبه‌ای در این زمینه داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 933535

مهمترین اخبار ایران و جهان: