نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 22:29

همرزم شهید سلیمانی: «حاج‌قاسم» ناجی اسلام ناب بود

همرزم شهید سلیمانی در سومین سالگرد این شهید والامقام در کوهبنان گفت: سردار دلها هم در زمان جنگ، هم در زمان ناامنی‌های اشرار و هم در زمان داعشی‌ها، ناجی اسلام ناب و ملت‌ها بود و برای عزت و سربلندی ایران و ملت ایران سنگ‌تمام گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دلها و چهارمین یادواره ۱۷ شهید ورزشکار شهرستان کوهبنان امشب با حضور جمعی از مسؤولان، وزشکاران و مردم در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان در این مراسم اظهار داشت: در ایام شهادت سردار دلها قرار داریم، نظم و انضباط ، توجه به وقت و رعایت حقوق دیگران از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود.

وی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی به ورزش کوهنوردی، والیبال، پیاده‌روی و کاراته علاقه داشت و در رشته کاراته استاد بود.

امام جمعه کوهبنان افزود: سردار رشید اسلام انسانی جامع بود و از نظر معنویت، تعبد، اخلاص، توسل به اهل‌بیت و برگزاری جلسات روضه‌خوانی برای حضرت زهرا(س) سرآمد بود.

در ادامه سردار حسین فتاحی از همرزمان سردار دلها اظهار داشت: شهید سلیمانی چهل سال همانند مالک اشتر برای نجات جامعه بشری در رکاب حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تلاش کرد.

وی خاطر نشان کرد: در پی فرمان مقام معظم رهبری پس از دوران دفاع مقدس، لشکر ۴۱ ثارالله مامور شد امنیت را در جنوب‌شرق کشور برقرار کند و قریب به ۷ سال کوه به کوه، دره به دره در دشت و کویر به‌دنبال اشرار رفت تا امنیت برقرار شد.

فتاحی بیان داشت: سردار دلها هم در زمان جنگ، هم در زمان ناامنی‌های اشرار و هم در زمان داعشی‌ها، ناجی اسلام ناب و ملت‌ها بود و برای عزت و سربلندی ایران و ملت ایران سنگ‌تمام گذاشت.

وی تاکید کرد: حاج‌قاسم هشت‌سال در دوران دفاع مقدس بدون هیچ‌گونه چشمداشتی استقامت کرد و همواره بر بیت‌المال مواظبت داشت.

سردار فتاحی ادامه داد: خداوند عزتی به سردار دلها داد که در تاریخ بی‌نظیر است. شهید سلیمانی در راستای رفاه و آسایش و امنیت مردم هرکار می‌توانست انجام داد.

وی بیان داشت: ضرورت دارد وصیت‌نامه سردار دلها در جلسات عمومی مورد توجه قرار گیرد و خانواده‌ها بر اساس این وصیت‌نامه فرزندان خود را تربیت کنند.

همرزم سردار دلها افزود: در دفاع از دین، تشیع، خون شهدا، انقلاب و ارزش‌ها ذره‌ای کوتاهی نکنیم چون شهدا همواره بر دفاع از اسلام، ولایت و حجاب تاکید داشتند. محور اسلام ناب در ایران اسلامی ولایت و رهبری است و همه باید پشت سر ولایت حرکت کنند.

 پایان‌پیام/‌۸۰۰۱۲/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 951135

مهمترین اخبار ایران و جهان: