نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 12:38

حضور باشکوه مردم شیراز در یوم الله 9 دی

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از ساعت 10 صبح امروز در بست شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ (ع) آغاز شده است و با برگزاری نماز جمعه پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تجمع بزرگ 9 دی در شهر شیراز از ساعت 10 صبح آغاز شد و مردم در روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" با حضور باشکوه خود برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.

مردم ولایتمدار و شهید پرور شیراز با سر دادن شعار‌های "الله‌اکبر"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند.

همچنین جوانان و کودکان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی که بر روی آن‌ها عبارت " ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم" در این تجمع حاضر شدند.

راهپیمایان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) و گرامیداشت نام و یاد شهیدان انقلاب اسلامی در مراسم امروز  پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تصاویری از سردار سلیمانی و دیگر شهدای حرم را با خود به همراه داشتند.

 این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، استاندار فارس، رئیس کل دادگستری استان و دادستان فارس، فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان استان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم انقلابی و بصیر برگزار شد.

امسال در بیش از 500 مسجد استان، برنامه‌های هفته بصیرت و در 80 شهر هم مراسم تجمع برگزار می‌شود و سخنران مراسم امسال سردار سپهر جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 943535

مهمترین اخبار ایران و جهان: