نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 21:15

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور: اقدامات ویژه ای برای توسعه شهرستان سربیشه در دستور کار است

معاون رئیس جمهور: بر اساس آنچه با رئیس جمهور صحبت کرده ایم در یک منطقه محروم طی یکی یا دو سال اقداماتی برای توسعه و تعالی انجام خواهیم داد اقدامات ویژه ای برای توسعه شهرستان سربیشه در دستور کار است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور درباره جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات شهرستان سربیشه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همراه بود، گفت: با توجه به مشکلات موجود در شهرستان با اختصاص اعتبار لازم ظرف یکی دو سال اقداماتی برای توسعه سربیشه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس آنچه با رئیس جمهور صحبت کرده ایم در یک منطقه محروم طی یکی یا دو سال اقداماتی برای توسعه و تعالی انجام خواهیم داد  اقدامات ویژه ای برای توسعه شهرستان سربیشه در دستور کار است.

معاون رئیس جمهور افزود: با توجه به سفر رئیس جمهور به نهبندان و مصوباتی که به همراه داشت، طی جمع بندی که با همکاری فرماندار سربیشه انجام خواهیم داد و با پیگیری که در تهران صورت می گیرد، اعتباراتی برای این منظور جذب خواهیم کرد. 

مدنی متذکر شد: در این راستا اقداماتی برای حل مشکلات این شهرستان مانند آب، راه، امور زیربنایی، فرهنگی و آموزشی و... انجام خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: با کمک معاون اول رئیس جمهور تلاش خواهیم کرد اعتبار مورد نیاز در این باره  اختصاص یابد که نتیجه آن را به فرماندار و نماینده شهرستان اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 981335

مهمترین اخبار ایران و جهان: