نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 10:01

افت فشار گاز طبیعی در ایستگاه تربت جام حل شد

روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد که مشکل افت فشار گاز طبیعی در ایستگاه تقلیل فشار شهری تربت جام که به دلیل برودت بیش از حد هوا ایجاد شده بود، رفع و روند گاز رسانی در این منطقه به روال سابق بازگشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی طی اطلاعیه اعلام کرد: علی رغم برودت هوا و مشکلات ایجاد شده از قطع گاز وارداتی، مشکل افت فشار گاز در ایستگاه تقلیل فشار شهری تربت جام که از روز گذشته به دلیل برودت بیش از حد هوا ایجاد شده بود، رفع و روند گاز رسانی در این منطقه به روال سابق بازگشته است.

در این اطلاعیه آمده است: لذا چنانچه منازلی در تربت جام با قطعی گاز مواجه شده است، از آنجا که وصل گاز مستلزم مراجعه ماموران امداد گاز به درب منازل است، از شهروندان درخواست می‌شود ضمن خودداری از دستکاری رگولاتور و تجهیزات گازرسانی، برای وصل مجدد با شماره ۱۹۴ تماس حاصل کنند.

در این اطلاعیه ضمن درخواست از شهروندان جهت مدیریت صحیح مصرف گاز آمده است: هم اکنون جریان گاز در سراسر استان خراسان رضوی پایدار و در حال تامین است و مشکلی در تامین گاز شهروندان وجود ندارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 975579

مهمترین اخبار ایران و جهان: