نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 13:33

درخواست کاربران فارس از مسئولان دولت/ نظرات خود را به جای توئیتر در ویراستی منتشر کنید

سردبیر سوژه فارس من می گوید: حرف ما این است که مسئولین و چهره های کشور مسائل داخلی کشور و حرف هایی که می خواهند با مردم بزنند را به جای اشتراک گذاری و انتشار در توئیتر که فیلتر شده و خلاف مقررات کشور است، در ویراستی که یک برنامه ایرانی است، منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه از تمام مسئولان و چهره‌های سرشناس ایرانی که کاربران ایرانی در رسانه ها به دنبال مواضع آنها هستند دعوت به عمل آورده اند تا به مدت یکسال و به صورت فعالانه در کنار حضور در دیگر شبکه‌های اجتماعی، اقدام به راه‌اندازی صفحه شخصی در شبکه اجتماعی ایرانی ویراستی کنند.

حبیبی، سردبیر این سوژه در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: حدود یک ماه است برنامه ویراستی که نمونه داخلی نسبت به توئیتر است، راه اندازی شده است. حرف ما این است که مسئولین و چهره های کشور مسائل داخلی کشور و حرف هایی که می خواهند با مردم بزنند را به جای اشتراک گذاری و انتشار در توئیتر که فیلتر هم شده و خلاف مقررات کشور است، در ویراستی که یک برنامه ایرانی است که کیفیت خوبی هم دارد، منتشر کنند.

وی در ادامه گفت: بخشی از مسئولین وزارت ارتباطات، برخی از نمایندگان مجلس به واسطه پویش ما به این برنامه آمده اند. دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی، یزدی خواه، خضریان و تقی پور نمایندگان مجلس، لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و لیایی مدیرعامل پست بخشی از مسئولان کشور هستند که در ویراستی حضور دارند.

حبیبی افزود: توئیتر در سال های اخیر نشان داده نسبت به آزادی بیان مردم ما اهتمام لازم را ندارد و هم در شرایط خاصی که برای کشور  رقم می خورد با ترندسازی هایی که مدیران این برنامه می کنند و حتی اعتراف مدیرعامل این شرکت به همکاری با پنتاگون مشغول عملیات روانی علیه کشور هستند.

سردبیر سوژه فارس من گفت: برخی از مسئولین ممکن است ارتباطات بین المللی داشته باشند مثل رئیس جمهور، رهبر انقلاب و وزیر امور خارجه لازم است در شبکه های بین المللی حضور داشته باشند اما مسئولانی که می خواهند با مردم ارتباط برقرار کنند هم به این جهت که یک استاندارد دوگانه ای نباشد (چون توئیتر فیلتر شده خودشان در این شبکه اجتماعی باشند) و هم اینکه مردم به آنها دسترسی بهتری داشته باشند، بهتر است به این شبکه اجتماعی بیایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 974235

مهمترین اخبار ایران و جهان: