نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 19:35

سرمایه گذاران بخش خصوصی در گناوه حمایت می‌شوند

بوشهر - فرماندار گناوه گفت: از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در شهرستان گناوه به ویژه در بخش آبزی پروری و پرورش ماهی در قفس دعوت می کنیم تا در این شهرستان سرمایه گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری در حاشیه افتتاح پروژه‌های پنجمین روز دهه مبارک فجر در شهرستان گناوه اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی شایسته به مردم شهرستان گناوه با برنامه ریزی مدون برنامه‌های متنوعی از جمله فرهنگی، ورزشی، عمرانی، اقتصادی در ایام مبارک دهه فجر در سطح شهرستان در حال اجرا است.

فرماندار گناوه افزود: در راستای برنامه‌های توسعه روستایی، امروز و در پنجمین روز دهه مبارک فجر ۴۵ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی در روستای محمد صالحی شهرستان به بهره برداری رسید.

وی گفت: جاده ارتباطی مهمی بین دو روستای محمد صالحی و عباسی با سرمایه گذاری بیش از ۲ میلیارد تومان نیز امروز کلنگ زنی شد تا با بهره برداری از آن راه ارتباطی مردم بین دو روستا با راحتی بهتری انجام شود.

سرمایه گذاران بخش خصوصی در گناوه حمایت می‌شوند

وی یادآور شد: در زمینه صدور سند منازل ساکنان روستاها اقدام‌های خوبی انجام شده و در این زمینه بالغ بر ۴۵۰ جلد سند خانه‌های این روستا صادر شد که امروز تعدادی از ساکنین روستا سند رسمی منازل خود را دریافت کردند.

سرمایه گذاران بخش خصوصی در گناوه حمایت می‌شوند

فرماندار گناوه بیان کرد: در راستای گسترش فعالیت‌های آبزی پروری در شهرستان گناوه، پروژه ۵۰۰ تنی پرورش ماهی در قفس در این شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی امروز به بهره برداری رسید.

صفری با اشاره به اینکه شهرستان گناوه ظرفیت‌های خوبی در زمینه آبزیان دارد بیان کرد: از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرستان گناوه به ویژه در بخش آبزی پروری و پرورش ماهی در قفس دعوت می‌شود تا بتوان با بهره گیری از توان مردمی و سرمایه گذاری در بحث دریا و آبزیان قدم‌های بلندی برای شهرستان برداشت.

افتتاح ۴۵ هزار مترمربع پروژه آسفالت روستای محمدصالحی، بهره برداری از پروژه پرورش ماهی در قفس و آغاز عملیات اجرایی جاده روستایی بین دو روستای محمد صالحی و عباسی از توابع شهرستان گناوه از پروژه‌های مهم پنجمین روز هفته دولت در شهرستان گناوه بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1020935

مهمترین اخبار ایران و جهان: