نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 21:50

تداوم برف‌روبی و نمک پاشی در خلخال/ محور پونل به خلخال مسدود شد

خلخال- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: تلاش راهداران با توجه به بارش‌های برف از صبح امروز برای برف روبی و نمک پاشی در محورهای اصلی و بین شهری شهرستان خلخال ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، معروف خسروی عصر یکشنبه در جریان بازدید از عملیات برف روبی و پاکسازی گردنه الماس واقع در محور ارتباطی خلخال - اسالم اظهار کرد: تلاش راهداران با توجه به بارش‌های برف از صبح امروز برای برف روبی و نمک پاشی در محورهای اصلی و بین شهری شهرستان خلخال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تردد خودروها با استفاده از زنجیر چرخ و با احتیاط در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برفگیر منطقه جریان دارد، افزود: محور ارتباطی خلخال به پونل از روز گذشته و با هدف پیشگیری از هرگونه حوادث ناشی از سقوط احتمالی بهمن مسدود است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال بیان کرد: باوجود باز بودن راه‌های اصلی شهرستان به علت ادامه بارش برف همراه با کولاک مقطعی و یخبندان سطح جاده، در بسیاری از موارد نمک پاشی قادر به ذوب یخ سطح جاده نیست و استفاده از زنجیر چرخ به عنوان یک وسیله ایمن برای تردد در راه‌های برفی برای همه رانندگان ضروری است.

خسروی ادامه داد: رانندگانی که زنجیر چرخ استفاده نمی‌کنند نه تنها خودشان در راه‌های برفی گرفتار می‌شوند موجب بسته شدن مسیر شده و در تردد سایر شهروندان هم مشکل ایجاد می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 963979

مهمترین اخبار ایران و جهان: