نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 14:42

مرجعیت به رسانه برگردانیم/ اختتامیه جشنواره ابوذر استان مرکزی

مسوول بسیج رسانه استان مرکزی گفت: سرمنشأ توسعه در تمامی زمینه‌ها رسانه و تبلیغات است و بایستی با این دید مرجعیت را به رسانه برگرداند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ربیعی امروز در اختتامیه سومین جشنواره استانی ابوذر اظهار کرد: تمام صاحبان قدرت و سرمایه در دنیا با صرف هزینه‌های هنگفت و سرسام آور و با استفاده از تمام ظرفیت امپراتوری و بنگاه‌های رسانه‌ای و دروغ پراکنی خود، علیه نظامی مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت بر آمدند.

وی افزود: در حوزه جهاد تبیین که یک فریضه واجب و فوری است، اصحاب رسانه میداندار و فرمانداران خط مقدم این جبهه هستند و اگر در حوزه برنامه ریزی و عمل به این اقدام درستی صورت پذیرد قطعا پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود.

مسوول بسیج رسانه استان مرکزی بیان کرد:  رسانه بایستی به عنوام مظهر شکوفایی و توسعه کشور قلمداد شود در صورتی که قاب دوربین و قلم‌های اصحاب رسانه در این راستا حرکت کنند به طور یقین نگرش و باورهای تصمیم‌گیران و مدیران نظام محقق خواهد.

ربیعی گفت: سرمنشأ توسعه در تمامی زمینه‌ها رسانه و تبلیغات است و بایستی با این دید مرجعیت را به رسانه برگرداند.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج رسانه با نگاه محوری و  بر اساس  مسائل ذکرشده و مسوولیتی که بر دوش دارد باید زمینه را برای توانمندسازی اصحاب رسانه جامعه هدف خود از نظر تخصصی و محتوایی فراهم کند، به طوری که همه ظرفیت‌های مردمی را با پای کار جهاد رسانه‌ای برای انقلاب اسلامی بسیج کند.

مسوول بسیج رسانه استان مرکزی گفت: از این رو یکی از برنامه‌ها و اقدامات سازمان بسیج رسانه که هر سال به جهت رشد و توانمندسازی اصحاب رسانه برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سطح ملی و استانی است.

ربیعی افزود: پیش از این در اردیبشهت‌ماه سال جاری پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی رونمایی شده بود و از علاقه مندان دعوت شده بود تا در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به محورهای جشنواره بیان کرد: تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه، فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی-اسلامی محورهای اصلی جشنواره بود که علاقه‌مندان می‌توانستند حداکثر ۴ اثر خود را که در رابطه با این محورها باشد ارسال کنند.

مسوول بسیج رسانه استان مرکزی ادامه داد: این جشنواره در قالب‌های قالب گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 999335

مهمترین اخبار ایران و جهان: