نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 18:30

کشف محموله داروهای قاچاق در شهرستان گرمی

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف محموله انواع داروی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی پاسگاه قره‌آغاج شهرستان گرمی و دستگیری یک نفر و توقیف یک خودرو در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد تقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه قره‌آغاج شهرستان گرمی با اشراف اطلاعاتی، از انتقال محموله داروی قاچاق مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به شناسایی راننده سواری پراید حامل دارو در محور قره‌آغاج - گرمی، افزود: طی هماهنگی با دستگاه قضایی، خودروی مذکور توقیف و به پاسگاه انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، بیان کرد: در بازرسی از خودروی توقیف‌شده ۶۹هزار و ۹۳ عدد انواع داروی قاچاق که به مقصد داروخانه‌های شهرستان‌های گرمی و پارس‌آباد بارگیری شده بود، کشف شد.

تقوی با بیان اینکه کارشناسان ارزش داروهای کشف‌شده را ۵میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هرگونه اقدامی که سلامت و آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم عزیز این است که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 985235

مهمترین اخبار ایران و جهان: