نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 21:08

روند افزایشی قیمت گوشت قرمز/ ۱۳۷تن گوشت در استان سمنان توزیع شد

سمنان- سخنگوی جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به افزایش قیمت گوشت در سطح کشور، گفت: برای تعادل بخشی ۱۳۷تن گوشت در استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش عرب غروب یکشنبه در بازدید یکی از مراکز عرضه گوشت قرمز شهر سمنان بابیان اینکه همزمان با سراسر کشور شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز در استان سمنان هستیم، ابراز داشت: برای تعادل بخشی به بازار، تنظیم قیمت‌ها و تأمین نیاز مردم از امروز گوشت قرمز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و اصناف منتخب توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان ۱۳۷ تن گوشت قرمز در بازار استان سمنان توزیع خواهد شد، افزود: از این میزان ۹۲ تن گوشت منجمد گوساله و ۴۵ تن گوشت منجمد گوسفند خواهد بود.

سخنگوی جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این میزان گوشت قرمز از کشتار ۴۳ هزار دام سبک طی ماه‌های گذشته تهیه و منجمد شده است، ابراز داشت: اکنون این محموله گوشت قرمز آماده عرضه به بازار استان سمنان است.

عرب با بیان اینکه مشکلی به لحاظ کمبود عرضه مواد غذایی و کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، تصریح کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو گوشت مرغ ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان، تخم مرغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت گوسفندی ۲۴۰ هزار تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه قیمت‌ها در بازار تخم مرغ و مرغ استان سمنان به نسبت روز گذشته با تغییر اندکی همراه بوده است، افزود: روز گذشته مرغ کیلویی ۵۶ هزار تومان و تخم مرغ ۴۴ هزار تومان بود و همچنین برای قیمت گوشت نیز تغییری ملاحظه نشده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 948579

مهمترین اخبار ایران و جهان: