نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 17:35

امروز جنگ رسانه‌ای در اولویت دشمن قرار دارد

ارومیه-معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز جنگ رسانه‌ای در اولویت دشمنان قسم خورده این نظام است و رسانه ملی در راس این هرم با هجمه‌ها مقابله می‌ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ابراهیمی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد به قدمت مرکز مهاباد اشاره کرد و یادآور شد: استان ما از معدود استان‌هایی است که ۲ مرکز صدا و سیما دارد و این ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی بین مذاهب و مقابله با تبلیغ و دشمنی رسانه‌های معاند در جهت ایجاد ناامنی در منطقه است.

وی با بیان اینکه فعالیت رسانه ملی همچنان نیاز به تقویت دارد، اظهار کرد: امروزه صدها رسانه به صورت مستقیم علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند و برای مقابله با این هجمه نیازمند این هستیم که صدا و سیما با تمام توان پای کار باشد.

امام جمعه مهاباد هم در سخنانی گفت: صدا و سیمای مرکز مهاباد با تمام محدودیت‌های مالی و امکاناتی خود و با همت کارکنان شایسته توانسته در برابر هجمه چند ده شبکه ماهواره‌ای مقابله کند و این قابل قدردانی است.

ماموستا عبدالسلام امامی همچنین از فعالیت‌های چندین ساله مدیرکل سابق صداوسیما مرکز مهاباد بویژه در راستای ترویج فرهنگ اهل سنت قدردانی کرد.

امام جمعه مهاباد نقش رسانه ملی در کمک به تقریب مذاهب و وحدت ملی ویژه دانست و افزود: صدا و سیما با پخش و تولید برنامه‌های متنوع توانسته در این حوزه هم نقشه دشمنان را خنثی کند.

سرپرست فرمانداری مهاباد هم در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ترور سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: دولت سیزدهم به عنوان دولتی مردمی ادامه دهنده راه شهدا و پا در رکاب شهیدانی همچون سلیمانی است.

حسن عباسی با تاکید بر اینکه تمام تلاش دولت خدمت به مردم و رفاه آنان است، گفت: وظیفه همه مسؤولان در هر جایگاهی تلاش جهادی برای بهبود وضعیت رفاهی و خدماتی به مردمی است که همواره در صیانت انقلاب اسلامی پیش قدم بوده‌اند.

وی اضافه کرد: انقلاب گازرسانی در منطقه، اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش آبرسانی، آموزشی و راهداری همگی نشان از عزم جدی برای خدمت به مردم در دولت مردمی سیزدهم است.

در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از «بهرام قوی بنیه» مدیرکل سابق، «علی عیسی زاده» به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز مهاباد معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 955235

مهمترین اخبار ایران و جهان: