نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 17:33

«سرایا القدس» نیروهای اشغالگر را در جِنین هدف قرار داد

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در جریان یورش به شهرک جبع در جنین واقع در کرانه باختری خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مجموعات جبع» وابسته به «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که مبارزان این گروه صبح امروز چهارشنبه موفق شدند نیروهای اشغالگر را در حین یورش به شهرک جبع هدف قرار دهند.

گروه مذکور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به یاری خداوند مبارزان ما صبح امروز موفق شدند نیروهای اشغالگر را در حین یورش به این شهرک، هدف  گلوله‌باران شدید و پی‌درپی قرار دهند».

بنابر گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، مبارزان فلسطینی هر روز با یورش نیروهای اشغالگر به شهرها و روستاهای فلسطین در کرانه باختری مقابله می‌کنند. شب گذشته نیز مبارزان فلسطینی نظامیان صهیونیست که قصد یورش به شهرک جبع در استان جِنین را داشتند، هدف قرار دادند. نظامیان صهیونیست همچنین به چند منطقه در جِنین از جمله یعبد و عرابه یورش بردند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ مورد عملیات مقاومتی در کرانه باختری از جمله شش مورد عملیات تیراندازی، انفجار بمب دست‌ساز و کوکتل مولوتف، چهار مورد عملیات مقابله با شهرک‌نشینان، دو مورد عملیات آتش زدن خودروهای شهرک‌نشینان و وقوع درگیری در هفت نقطه، به ثبت رسیده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 941035

مهمترین اخبار ایران و جهان: