نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 21:30

حضرت زهرا (س) مونس و همدم شهیدان است

نکا- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که شهید با شهادت به حیات ابدی می رسد، گفت: حضرت زهرا (س) مونس و همدم شهیدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده شامگاه چهارشنبه در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر شهدای گمنام نکا با اشاره به فرمایش گهربار حضرت امام راحل از شهدای گمنام به عنوان پاره‌های تن ملت یاد کرد و حضرت زهرا (س) مونس و همدم آنان است، افزود: شهدا با شهادت به حیات ابدی می‌رسد.

وی با اظهار این طبق فرمایش مقام معظم رهبری شهید سلیمانی به مراتب از حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است، افزود: متأسفانه کلمه شهدا ما شرمنده ایم برخی مواقع به شعار تبدیل شده است اما وقتی به وصیت نامه شهدا رجوع کنیم، به واقع شرمنده شهیدان می‌شویم که برای امنیت و حفظ ارزش‌ها به آب و آتش زدند زیرا آنها برای اینکه حرف امام راحل زمین نماند، جان را فدا کرده‌اند.

وی گفت: متأسفانه به دلیل انجام ندادن کار فرهنگی و عدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای آشنایی جوانان با جنایات منافقان، برخی از جوانان فریب خوردند و به ارزش‌ها اهانت کردند و از این بابت از شهیدان شرمنده ایم.

حجت الاسلام درخشنده گفت: پیام شهیدان این است که دست از انقلاب برنداشتند اما متأسفانه گاهی اوقات دل خودی‌ها سست و خالی می‌شود و از این بابت باید شرمنده شهیدان باشیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم مشتاقی با اظهار اینکه طرفداران سعودی و وهابی‌ها از آشوب‌ها پشتیبانی می‌کنند، گفت: شهدا راه را به ما نشان دادند و نباید راه را گم کرد.

وی گفت: حاج قاسم در تمام سال‌ها در فاطمیه روضه حضرت زهرا (س) برپا می‌کرد و لازم است ما در این ایام روضه‌های خانگی را احیا کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 941335

مهمترین اخبار ایران و جهان: