نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 16:04

بصیریت و هوشیاری مردم باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: بصیریت و هوشیاری مردم همواره باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است و این امر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمران روستایی استان زنجان با بیان اینکه بصیریت و هوشیاری مردم همواره باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است، گفت: این امر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است و وحدت و همدلی مردم منجر به استقلال و پیشرفت کشور شد.

وی افزود: در وقایع اخیر دیدیم که ۱۷ پرچم بالا رفت و به خیال خود می‌خواستند ایران را ۱۷ پارچه کنند و در این اغتشاشات، دشمنان هر چه از دست‌شان برآمد انجام دادند اما شکست خوردند.

خاتمی ادامه داد: اخبار منفی و دروغین و تلاش دشمنان با استفاده از ابزار رسانه‌ای تاثیر منفی در جامعه دارد و آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، دلسوز ما نیستند و نبوده‌اند باید خودمان دست هم را بگیریم تا شاهد آبادانی بیش از امروز ایران اسلامی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه ملت ایران هرگز از آرمان های خود دست نخواهد کشید، گفت: ما به عقب و سلطنت طاغوت برنخواهیم گشت و دست از قرآن و اسلام برنخواهیم داشت.

خاتمی افزود: هرکس عزت و خوش‌نامی را بخواهد، با مقاومت در برابر ظالم و ناحقی سربلند خواهد شد و هر که راه حقارت را انتخاب کند اگر وجدان بیداری داشته باشد، روزی ۷۰ بار زنده می‌شود و می‌میرد.

وی با بیان اینکه با آرای ۹۸.۲ درصدی پیمان پشیبیانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بستیم و لازمه ادامه این راه، استقامت است، ادامه داد: وعده خداوند حق است و اگر پای استقامت خود بایستیم خداوند مددرسانی می‌کند و دیدیم کل دنیا پشت سر صدام بود اما نصرت خدا را در دفاع‌مقدس مشاهده کردیم و تنها راه پیروزی بر استکبار استقامت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه با اشاره به دستاوردهای استان در حوزه توسعه روستاها، گفت: انقلاب اسلامی دست‌آوردهای زیادی داشته و اکنون ۹۰ درصد روستاهای ما آسفالت است و در زمینه برق رسانی، گازرسانی و توسعه کشاورزی در روستاها گام های بزرگی برداشته شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1018635

مهمترین اخبار ایران و جهان: