نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 09:15

خون شهدای فلسطینی تبدیل به آتشی می‌شود که صهیونیستها را می‌سوزاند

گردان‌های القسام با اشاره به شهادت یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تاکید کرد که خون شهدای فلسطینی تبدیل به آتشی می‌شود که رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الغد، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای شهادت ایاد الحسنی مسئول هماهنگی میان این گردان‌ها و گردان‌های القدس در جریان حملات رژیم صهیونیستی تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: ما با افتخار و عزت شهادت الحسنی معروف به ابوانس عضو شورای نظامی و فرمانده عملیات گردان‌های القدس را تسلیت می‌گوئیم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما با این شهید و تمام شهدای ملت فلسطین عهد و پیمان می‌بندیم که خون آنها هرگز هدر نخواهد شد بلکه تبدیل به نوری برای روشن کردن مسیر مجاهدان و آتشی برای سوزاندن اشغالگران خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در یک عملیات مشترک با دستگاه امنیت عمومی این رژیم، «ایاد الحسنی» یکی از فرماندهان جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده که الحسنی شخصیت مهمی در مدیریت جنگ داشته و تصمیمات مهمی در این راستا اتخاذ کرده است. الحسنی مسئول بخش ارتباط با فرماندهی جهاد بوده و با تمام تشکیلات در نوار غزه ارتباط داشته است.

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت الحسنی اعلام کرد که عمق اراضی اشغالی را هدف قرار خواهد داد.

الحسنی ششمین فرمانده ارشد جهاد اسلامی است که از آغاز درگیری‌ها در نوار غزه توسط نیروهای صهیونیست به شهادت رسیده است.

الحسنی جانشین خلیل البهتینی فرمانده ارشد گروهان‌های قدس بود که روز سه شنبه گذشته در حمله جنگنده‌های صهیونیستی همراه با دو فرمانده دیگر این گروهان‌ها به شهادت رسید.

در جریان حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ تن از فرماندهان گردان‌های القدس شاخ نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1207779

مهمترین اخبار ایران و جهان: