نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 12:20

برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام با رویکرد مردمی برگزار می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه بزرگداشت ایام ارتحال رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را باید به عنوان یک تکلیف، دینی، مذهبی و ملی ببینیم، گفت: برنامه‌ها باید به صورت مردمی برگزار شود، چرا که تجربه نشان داده است که حضور مردم امنیت ساز است و این حضور حاوی یک پیام آن هم اتحاد و همدلی ملت ایران به دشمن است.

به گزارش خبرگزازی فارس از زنجان، ابوالفصل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری بزرگداشت سالگرد ارتحال رحلت امام خمینی( ره) و قیام ۱۵ خرداد با بیان اینکه امسال هم همانند سنوات گذشته  برنامه‌های مختلفی در این ایام برگزار خواهد شد، اظهار داشت: بزرگداشت این ایام باید رنگ و بوی مردمی داشته باشد، چرا که هم برکت دارد و هم به اهداف پیش‌بینی شده نزدیک‌تر می‌شویم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه بزرگداشت ایام ارتحال رحلت امام ( ره)  و قیام ۱۵ خرداد را باید به عنوان یک تکلیف، دینی، مذهبی و ملی ببینیم، عنوان کرد: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که در این روز مردم برای اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را از کشورشان برچینند. 

وی در ادامه با بیان اینکه همه تلاش ما این است که حداکثر اعزام زائران از استان زنجان را به مرقد امام خمینی(ره) داشته باشیم، گفت: ما در سال‌های گذشته برای تجدید بیعت با امام و آرمان‌های انقلاب تجربه داشته‌ایم بنابراین امسال هم با هماهنگی بیشتر همه کمیته‌ها برنامه‌ها به نحو احسن اجرا خواهد شد.

رفیعی همچنین به تامین منابع مالی برگزاری برنامه‌ها اشاره کرد و ضمن اینکه خیلی از کمک‌ها از سوی اصناف و سازمان صمت پشتیبانی خواهد شد، گفت: برنامه‌ها باید به صورت مردمی برگزار شود، چرا که تجربه نشان داده است که حضور مردم امنیت ساز است و این حضور دارای یک پیام آن هم اتحاد و همدلی ملت ایران به دشمن است.

معاون سیاسی استانداری زنجان با بیان اینکه انتظار می‌رود همه کمیته‌ها برنامه‌های خودشان را تدوین کرده و در قالب یک گزارش ارایه کنند، افزود: فرمانداران شهرستان‌ها هم کمیته‌های مشابه را در هر شهرستان تشکیل داده  تا برنامه‌ها به خوبی برگزار شود.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1199935

مهمترین اخبار ایران و جهان: