نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 09:40

تشریح آخرین روند کارگروه توسعه آبادان و خرمشهر

آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس مطرح کرد آخرین روند کارگروه توسعه آبادان و خرمشهر را تشریح کرد.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته پیشنهادی مبنی بر تشکیل کارگروه توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در خصوص امور زیربنایی، اقتصادی، کسب و کار، فرهنگی، درمان، ورزشی و … مطرح کردم که مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ۵ مهر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان و استخر معلمان در مدرسه شریعتی آبادان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بخشی از طرح‌ها است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: تخریب، بازسازی و بهسازی ۲۶۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از طرح‌های حوزه مدارس است.

مولوی ادامه داد: برای توسعه زیرساخت‌های شیلات، نخیلات و بنادر صیادی شهرهای آبادان و خرمشهر اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تکمیل بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی آبادان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان و اصلاح و بهسازی شبکه و تأسیسات آب شرب آبادان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان از دیگر طرح‌ها است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعتبارات از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1199235

مهمترین اخبار ایران و جهان: