نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 10:07

گواردیولا و مورینیو هم در چلسی موفق نمی‌شوند

ستاره پیشین تیم چلسی می‌گوید مربیان بزرگ دنیا هم نمی‌توانند بهتر از لمپارد در تیم کنونی چلسی نتیجه بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کلود ماکلله ستاره خط میانی پیشین تیم چلسی می‌گوید فرانک لمپارد نباید برای نتایج اخیر چلسی مورد شماتت قرار بگیرد چراکه با شرایط کنونی این تیم، ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا هم نمی‌توانستند بهتر از سرمربی موقت آبی‌ها نتیجه بگیرند.

چلسی فصل ناگواری را سپری می‌کند و لمپارد هم که به عنوان سومین سرمربی آبی‌ها پس از توخل و پاتر، هدایت این تیم را برعهده گرفته است، پیش از پیروزی سه بر یک هفته گذشته مقابل بورنموث، تمام ۶ بازی قبلی خود را شکست خورده بود.

ماککله فرانسوی که در دوره اول حضور مورینیو در چلسی، به همراه لمپارد به مقام قهرمانی لیگ جزیره پس از ۵۰ سال رسیدند، درباره اوضاع آبی های لندن می‌گوید:  این موقعیت دشواری است، نه تنها برای فرانک بلکه برای هر مربی دیگری. شما می‌توانید مورینیو، گواردیولا و هر کسی که فکر می‌کند بهترین است را بیاورید اما آن‌ها هم به مشکل برخواهند خورد چراکه باید با شماری زیادی از بازیکنان جدید سر و کله بزنند.

ملی‌پوش پیشین خروس‌ها در ادامه می‌گوید: فرانک از پیشینه بازیکنان و هر چیزی که در جریان است، اطلاعی ندارد. او این چالش را قبول کرده و پیروزی روز شنبه باعث می‌شود شادی کوچکی وارد تیم شود.

ماککله درباره تیم چلسی فصل آینده هم می‌گوید: ما در حال ساختن تیم جوان هستیم. اگر به ارسنال نگاه کنید، این دقیقاً کاری است که آن‌ها در حال انجام آن هستند. ما به کمی زمان نیاز داریم. فصل آینده ما آماده خواهیم بود.

چلسی هم‌اکنون در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ جزیره قرار گرفته است و پس از پیروزی برابر بورنموث، روز شنبه به مصاف تیم ناتینگهام فارست می‌رود که برای بقا در لیگ مبارزه می‌کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1199535

مهمترین اخبار ایران و جهان: