نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 11:52

ضرورت توجه به نظام مسائل در آموزش وپرورش

نوشهر- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران توجه به نظام مسائل و کار جهادی را در آموزش و پرورش مسئله ای مهم بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر جعفری صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش نوشهر با اشاره به نقش و جایگاه آموزش و پرورش افزود: این نهاد در رأس همه دستگاه‌ها قرار دارد و همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با این نهاد هستند.

وی با عنوان این که نقش و جایگاه مدیر در آموزش و پرورش بسیار مهم و حساس است، افزود: در آموزش و پرورش توجه به نظام مسائل و کار جهادی مسئله مهم به شمار می‌رود.

حجت الاسلام محمود مشایخ امام جمعه نوشهر نیز با اشاره به این که آموزش و پرورش بار سنگینی بر دوش دارد، افزود: با توجه به نقشه‌هایی که دشمن برای جوانان کشیده است باید در این زمینه مسؤلیت بیشتری داشته باشیم.

تقویت ایمان و امید در جامعه و بین دانش آموزان

وی با تاکید برتقویت ایمان و امید در جامعه تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر این مسئله تاکید داشته اند و باید امید را در بین مردم زنده کنیم.

امام جمعه نوشهر، ایمان و امید را نرم افزار و عامل موفقیت حضرت امام راحل بیان کرد و گفت: باید مسئولان تلاش کنند تا امیدآفرینی داشته باشند و معلمان و مربیان نیز باید امید را بین دانش آموزان زنده کنند.

صفی اله درویش مدیر سابق آموزش و پرورش نوشهر نیز با تقدیر از حمایت مسئولان و دستگاه‌های مختلف افزود: همکاران آموزش و پرورش نیز در دوره‌های مختلف از جمله کرونا تلاش‌های خوبی داشتند.

وی افزود: می‌توانیم با امید و اعتماد به نفس بهتر، مسیر توسعه آموزش و پرورش را به خوبی طی کنیم و باید آموزش و پرورش مسئله اولیه کشور تبدیل شود.

در این مراسم از تلاش‌های صفی اله درویش مدیر سابق آموزش و پرورش نوشهر تقدیر و عباس متاجی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1270479

مهمترین اخبار ایران و جهان: