نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 21:08

بزرگ‌ترین میدان دوّاب منطقه در بناب بی صاحب است

رئیس اداره دامپزشکی بناب گفت: میدان دوّاب بناب بزرگ ترین میدان دوّاب در منطقه بوده ولی بی صاحب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، مسعول گنجپور شامگاه امروز در جلسه ساماندهی میدان دوّاب این شهرستان با بیان اینکه بناب با بیشترین دام تأمین کننده قسمت عمده ای از گوشت قرمز منطقه و استان است؛ اظهار کرد: با وجود تعداد بالای دام در این شهرستان، بناب نیازمند میدان دوّاب مجهز است.

رئیس دامپزشکی بناب همچنین با اشاره به مشکل بهدشتی میدان دوّاب خاطرنشان کرد: تهدید سلامت و بهداشت عمومی جامعه در این میدان کاملاً مشهود است و باید برای رفع این مشکلات اقدام عاجل صورت گیرد.

وعده یکماهه برای حل مشکلات میدان دواب

شهردار بناب نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری در میدان دوّاب بناب گفت: همکاران شهرداری همواره بر امور این میدان نظارت دارند.

فرید پناهی با بیان اینکه شورا و شهرداری بناب در صدد رفع نواقصات میدان دوّاب هستند؛ اذعان کرد: تا یک ماه آینده شهرداری نسبت به رفع نواقصات و ساماندهی میدان دوّاب از جمله تأمین مسائل بهداشتی، ایجاد سرویس های بهداشتی و سایر نواقص آن اقدام خواهد کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه تملک زمین و محل فعلی میدان دوّاب باید در اولویت اول شهرداری قرار گیرد؛ گفت: تا زمانی که مشکل مالکیت زمین میدان دوّاب حل نشده است، هرگونه هزینه و سرمایه گذاری در این محل به مصلحت نیست.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی همچنین ضمن تأکید بر حل مشکلات بهداشتی و سایر موضوعات این میدان، بر آمادگی خود برای پیگیری و رفع مشکلات این میدان علی الخصوص تملک زمین میدان دوّاب تأکید کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1209735

مهمترین اخبار ایران و جهان: