نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 15:48

وزیر کشور از شهرستان کازرون بازدید کرد

وزیر کشور که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر نموده بود با پیگیری‌های فرماندار ویژه شهر کازرون و نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس در مسیر برگشت به مرکز استان فارس از ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان کازرون بازدید میدانی کرد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، احمد وحیدی امروز ۲۱ اردیبهشت ماه 1402، در بدو ورود به کازرون در فرمانداری ویژه شهرستان کازرون حضور یافت و در نشستی با مسئولان ارشد شهرستان در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مهم  اقتصادی شهرستان و مطالبات مردم قرار گرفت.

 وزیر کشور در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون توسعه پتروشیمی، آب و کشاورزی، توسعه راهها و محرومیت زدایی و توسعه منطقه ویژه اقتصادی را از جمله ظرفیت‌های توسعه در منطقه کازرون دانست و به توسعه شهرک‌های صنعتی کازرون اشاره کرد.

 وحیدی خبر خوب این سفر را طرح‌هایی در دست اجرا دانست که باید دنبال و پیگیری شود و گفت: این طرح‌ها افقی درخشان از چشم‌انداز توسعه فارس و شهرستان‌های غرب و جنوب این استان به دست داده است.

 فرماندار ویژه شهرستان کازرون هم به بیان به مشکلات منطقه پرداخت و گفت:‌ تکمیل کریدور آزاد راهی شمال - جنوب ( آزاد راه شیراز بوشهر ) مشکلات بسیاری را در حوزه حمل و نقل حل می کند و از نظر اقتصادی هم بسیار اثر گذار است و امید است با اجرای این طرح به بخشی از مطالبات مردمی پاسخ داده شود.

 محمدعلی بخرد ادامه داد: راه اندازی پتروشیمی کازرون، راه آهن حوزه نفتی خوزستان به حوزه گازی پارس جنوبی از مسیر غرب به شرق استان فارس و تکمیل سایت نفتی خشت و کنارتخته از دیگر مواردی است که مردم این منطقه انتظار دارند راه اندازی شود تا شاهد تحول اقتصادی باشیم.

وی در ادامه افزود: پتروشیمی کازرون تنها پتروشیمی قابل اجرا در استان است که تمامی زیرساخت‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری برای احداث را دارد.

شایان ذکر است بازدیدها به ترتیب از شهرک صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی و کارخانه تولید رله خودرویی و از بیمارستان پردیس بازدید انجام گرفت و همچنین فرماندار شهرستان کوهچنار و ممسنی هم مسائل و مشکلات حوزه خود را مطرح و خواستار رفع آن شد.

پایان پیام/ ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1205079

مهمترین اخبار ایران و جهان: