نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 16:30

کسب رتبه اول شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه در استان

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه از کسب رتبه اول شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عبدالکریم عبودی در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دهدشت از کسب مقام اول این شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در استان نام برد و اظهار کرد: سعی بر این است جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت تخصصی پیش بروند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه ایجاد برنامه نشاط برای فراغت تابستانه را از ضروریات عنوان و بیان کرد: این ایام فرصت مناسبی برای آموزش‌های محیطی است.

وی افزود: متاسفانه از وقتی اوقات فراغت کم شد آسیب‌های اجتماعی بیشتر شدند، لذا انتظار داریم هر دستگا‌هی یک نقطه از شهر را مدیریت و هدف غنی‌سازی اوقات فراغت باشد.

حجت‌الاسلام مجید بهادری رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه نیز در این جلسه از آمادگی این سازمان برای اجرای طرح‌های اوقات فراغت در تمام محلات دهدشت به صورت خاص خبر داد.

سید علی موسوی‌عارف رییس بنیاد شهید کهگیلویه هم از اجرای برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، اردوهای زیارتی و سیاحتی و کلاس‌های قرآنی مختص فرزندان ایثارگران برای اوقات فراغت تابستانه خبر داد.

خوشنویسی، قصه‌گویی و نقاشی از جمله برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی بود که قرار است در طرح اوقات فراغت تابستانه اجرا شود.

فریدون فاطمی‌زاده رییس آموزش وپرورش دهدشت از اجرای کارگا‌ه‌های درآمدزا توسط برخی مدارس خبر داد و گفت: با توجه به این‌که رشته طراحی دوخت در هنرستان‌های ما وجود دارد سعی خواهیم کرد در طرح اوقات فراغت تابستانه، لباس مدارس را توسط همین دانش‌آموزان تولید کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1219079

مهمترین اخبار ایران و جهان: