نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 10:17

ملت ایران ایستادگی در مقابل نظام سلطه را از امام (ره) آموخته‌اند

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: دشمنان فکر می‌کردند که این انقلاب بیشتر از چند ماه بعد از پیروزی دوام نخواهد آورد اما ملت ایران ایستادگی در مقابل نظام سلطه و استکبار را از امام راحل آموختند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، «برنامه عصر شعر و خاطره همپای آفتاب» با حضور استاد مصطفی محدثی خراسانی و حسن سلیمی محافظ امام خمینی(ره) در فرهنگسرای امام خمینی زنجان برگزار شد.

 در این مراسم سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) با اشاره به ویژگی‌های امام از دیدگاه رهبری اظهار داشت: امام حیات دینی و معنوی انسان معاصر را تجدید کردند و مشاهده می‌کنیم بعد از چندین سال از رحلت امام (ره)، اندیشه‌های ایشان همچنان در جامعه جاری و ساری است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان افزود: با وجود اینکه اسلام در متن زندگی و اجتماعی مردم بود اما شاهکار امام راحل این بود که اسلام را به متن زندگی مردم آورد.

وی با اشاره به  ابتکار امام (ره) در پایه‌ریزی نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: ایشان آرزوی ائمه اطهار و انبیاء را در برپایی حکومت اسلامی برآورده کردند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه امام راحل احیاگر فکر دینی بود، گفت: دشمنان فکر می‌کردند که این انقلاب بعد از پیروزی بیشتر از چند ماه دوام نخواهد آورد اما ملت ایران در مقابل سلطه و استکبار ایستادن را از امام راحل آموختند.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: امام (ره) فرمودند ما انقلاب را به تمام جهان صادر خواهیم کرد و مشاهده می‌کنیم که بسیاری از کشورها، انقلاب ایران را الگوی خود در مقابله و مبارزه با ظلم‌ و ستم‌ قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: روح امام(ره) همیشه در بین ما زنده است و طبق فرموده رهبری نباید اجازه دهیم یاد امام در جامعه کمرنگ شود و باید جهاد تبیین در همه حوزه‌ها انجام شود و این انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان خواهد بود.

شایان ذکر است در این مراسم شاعران به شعرخوانی پرداختند و همچنین از خانواده شهید «حمید بیات» تجلیل شد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1256335

مهمترین اخبار ایران و جهان: