نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 16:56

خیابان‌های بوشهر در تاریکی فرو رفته‌اند

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تاریکی خیابان‌ها و معابر شهر بوشهر علاوه بر اینکه سیما و منظر شهری را زشت کرده، منجر به کاهش احساس امنیت و بروز مشکلات زیادی برای شهروندان و ایجاد حوادث شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای اسلامی شهر بوشهر در نشست شورای اسلامی این شهر با انتقاد از تاریکی خیابان‌ها و معابر این شهر اظهار داشت: این خاموشی علاوه بر اینکه سیما و منظر شهری را نازیبا کرده، منجر به کاهش احساس امنیت و بروز مشکلات زیادی برای شهروندان و ایجاد حوادث شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود با توجه به صرفه‌جویی انرژی برق، در معابر و خیابان‌هایی که می‌تواند بستر ایجاد یک حادثه شود، روشنایی آن‌ها مورد توجه شرکت توزیع برق استان قرار گیرد.

این مقام مسوول با اشاره به فرارسیدن فصل گرم و موضوع استفاده از دریا برای شهروندان اعلام کرد: با گرم‌شدن هوا موضوع احداث پلاژ آقایان در چند سال گذشته مطرح شده اما تاکنون عملیاتی نشده است.

وی بیان کرد: نیاز است، به‌شکل موقت با سازه‌های دریایی متحرک یک پلاژ اختصاصی برای آقایان ایجاد شود تا شهروندان به‌راحتی و بدون مشکل بتوانند از دریا استفاده کنند.

برزگرزاده اضافه کرد: کندی اجرای بعضی طرح‌های عمران شهری از جمله آسفالت معابر منجر به گلایه و نارضایتی شهروندان بوشهری شده است.

عبدالخالق برزگرزاده با انتقاد از رویکرد سازمان عمران شهرداری بوشهر ادامه داد: این سازمان در نظر داشت، طرح‌های بزرگ و درخور توجه را بر عهده داشته باشد اما امروز به نقش یک پیمانکار تقلیل پیدا کرده است.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1255179

مهمترین اخبار ایران و جهان: