نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 18:05

زنجان حرف‌های زیادی در حوزه کارآفرینی برای گفتن دارد

زنجان_رئیس مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: زنجان جزو استان‌هایی است که حرف‌های زیادی در حوزه کارآفرینی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید یوسفی در آیین اختتامیه رویداد کارآفرینی ورزشی «کاپ‌شو» که در سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، با بیان اینکه سبک زندگی امروزی نسبت به دو دهه گذشته تغییرات فاحشی پیدا کرده است، تصریح کرد: این تغییرات باعث شده است که امروز در همه حوزه‌ها از جمله اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... نیز شاهد تغییراتی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همین تغییرات باعث شده است تا نوع کارکرد و درآمدزایی شرکت‌های نیز دستخوش تغییراتی شود، ادامه داد: بدون شک، شرکت‌هایی که امروز در عرصه رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، جزو شرکت‌هایی هستند که وارد عرصه کارآفرینی شده و نوع فعالیت خود را منطبق با حوزه استارت‌آپی کرده‌اند.

این مسئول با یادآوری اینکه شرکت‌های استارت‌آپی تلاش دارند با کم‌ترین منابع به بیشترین ارزش‌افزوده دست یابند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زنجان یکی از استان‌هایی است که از وجود شرکت‌های خوب کارآفرین و ایده‌پرداز از جمله «آپ» برخوردار بوده و می‌تواند حوزه کارآفرینی و فعالیت‌های استارت‌آپی را در این استان پررنگ‌تر از سایر استان‌ها کند.

وی از وجود 100 واحد فناور در پارک علم و فناوری استان خبر داد و با یادآوری اینکه درآمد این واحدها در سال گذشته نزدیک به 170 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود، افزود: یکی از ویژگی‌های این شرکت‌ها جذب چندین برابری سرمایه و نیروی متخصص بوده و این در حالی است که همه این اتفاقات بدون نیاز به سرمایه‌گذاری زیاد انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1239535

مهمترین اخبار ایران و جهان: