نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 15:15

اجازه تحریف واقعیت را به دشمن ندهید

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه اجازه تحریف واقعیت را به دشمن ندهید، گفت: طرح سناریوی انقلاب زنان توسط دشمن در کشور با هوشیاری رسانه‌ای با شکست مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: بانوان رسانه‌ای گیلان دارای ظرفیت‌های بالقوه ای هستند و از این رو جشنواره حریم رسالت شکل گرفت تا این استعدادهای شکوفا شود.

وی، طرح سناریوی انقلاب زنان را از شگردهای دشمن برشمرد و افزود: دشمن با استفاده از اهرم رسانه درصدد ایجاد هیجان کاذب برای رویارویی بانوان در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران است و این نقشه را در فتنه اخیر پیاده سازی کرد که با شکست مواجه شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به جنگ ناجوانمردانه و شبانه روزی دشمن در حوزه رسانه، اضافه کرد: بیان واقعیت‌ها از سوی اصحاب رسانه ابتکار عمل را از دشمن می‌گیرد و این مهم باید مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد.

پارسا با اشاره به اینکه دشمن از هیچ کوششی برای ضربه زدن به نظام اسلامی فرد گذار نکرده، گفت: اصحاب رسانه در مواقع و جریانات مختلف اگر درست روایتگری نکنند دشمن به شیوه خودش روایت خواهد کرد.

وی خطاب به اصحاب رسانه و خبرنگاران، تاکید کرد: نباید اجازه تحریف واقعیت را به دشمن بدهید.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، نخستین تجربه جشنواره حریم رسالت را بسیار ارزشمند و قابل تحسین خواند و بیان کرد: قرارگیری گیلان به عنوان دبیرخانه جشنواره ملی حریم رسالت از نتایج خوب برگزاری اولین دوره آن بوده است.

پارسا به تشریح اهداف جشنواره ملی حریم رسالت پرداخت و اضافه کرد: بروز توانمندی‌های بانوان رسانه‌ای در حرفه خبر، ایجاد بستر رسانه‌ای برای روایت دستاوردهای زنان در عرصه‌های مختلف، ایجاد بستر برای ثبت خاطرات در حوزه توانمندی‌های زنان و معرفی بانوان موفق از اهداف مهم این جشنواره است.

وی با اشاره به ۸ محور دومین جشنواره ملی رسانه‌ای حریم رسالت، افزود: زن در جهان اسلام، زن، اشتغال، کارآفرینی، حجاب زن مسلمان در کاهش ناهنجاری‌ها، نقش زنان در گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی و نقش زن در استحکام خانواده، زن در رسانه‌های غربی و تبیین جایگاه زن در غرب و اسلام و نیز الگوی سوم زن مسلمان و افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی از محورهای مهم این جشنواره هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1227979

مهمترین اخبار ایران و جهان: