نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 23:34

افزایش ۲۷ درصدی میزان مصرف سوخت نیروگاه شیروان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌شمالی گفت: میزان مصرف سوخت نیروگاه شیروان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سیدرضا احمدنیا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: امسال در سوخت‌رسانی در حوزه نیروگاه بیش از ۳۹۰ میلیون لیتر سوخت را به نیروگاه شیروان از مسیر جاده‌ای منتقل کردیم که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد رشد داشته است.

وی گفت: میزان مصرف نفت گاز از ابتدای فروردین تا پایان سال ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش پیدا کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌شمالی با اشاره به اهمیت بخش صنعت در رشد تولید و توسعه اقتصادی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه در سخت‌ترین شرایط جوی در سال ۱۴۰۱، سوخت ذخیره صنعت استان در زمان قطعی گاز و با برنامه‌ریزی و پیگیری امور مربوطه و کنترل و نظارت لازم در سال گذشته، بیش از ۱۷ میلیون لیتر نفت گاز در بخش صنایع استان توزیع شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۰، ۶ درصد افزایش داشته است.

احمدنیا به تأمین و توزیع بیش از ۵۴ میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی استان در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از اختلال در تأمین سوخت، ناوگان را تقویت کردیم، ادامه داد: مصرف سوخت مایع در سایر بخش‌ها در سال جاری ۱۵۳ میلیون لیتر بوده است که از مسیر جاده‌ای، تأمین و توزیع شده است.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234379

مهمترین اخبار ایران و جهان: