نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 14:15

طرح شهید سلیمانی ۹۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آموزش و پرورش افزود

مدیرکل دفتر تربیت‌ بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح شهید سلیمانی ۹۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آموزش و پرورش اضافه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد جعفری، مدیرکل دفتر تربیت‌ بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ۲۱ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی و ۱۰ اتاق بهداشت در مدرسه‌های استان سمنان که در سالن پوریای ولی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ورزش از دیگر مؤلفه‌های مهم در توسعه نشاط اجتماعی دارد.

وی تأکید کرد: یک‌هزار و ۹۰ زمین چمن مصنوعی و ۲۵۴ سالن ورزشی سقف بلند، از جمله طرح‌های در قالب طرح شهید سلیمانی است.

مدیرکل دفتر تربیت‌ بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از ساحت‌های سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش توجه به سلامت، ورزش و فعالیت بدنی دانش‌آموزان است.

جعفری گفت: تنوع‌بخشی به محیط یادگیری با هدف نشاط‌افزایی دانش‌آموزان از رویکردهای مهم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش استمرار اجرای طرح شهید سلیمانی را دنبال می‌کند و برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه در دست انجام است.

مدیرکل دفتر تربیت‌ بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر به کارکرد ورزش در بخش‌های مختلف مانند اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعتقاد وجود دارد]، باید توسعه و کیفیت‌بخشی به فضای ورزشی با مشارکت خیران مورد توجه باشد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1249435

مهمترین اخبار ایران و جهان: