نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 16:23

وقوع ۱۵ مورد ریزش سنگ در محور کندوان طی سالجاری

فرمانده پلیس راه کندوان با تأکید بر اینکه تا وضعیت محور کندوان به حالت ایمن برگردد، محور مسدود خواهد بود و به هیچ عنوان محور بازگشایی نمی‌شود، گفت: ریزش سنگ سه فوتی و ۵ مصدوم برجای گذاشت، همچنین به حدود ۹ خودرو آسیب وارد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان درباره جزئیات ریزش سنگ در محور کندوان، اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد ریزش‌های پی‌در پی سنگ در محور کندوان بودیم. 

وی با اشاره به ۱۵ مورد ریزش سنگ در محور کندوان طی سال‌جاری افزود: همه این ریزش‌ها به جز ریزش پنج‌شنبه ۱۸ خرداد و صبح امروز ۲۰ خرداد که خودروی پراید از مسیر جنوب به شمال درحال تردد بود، جزئی بوده است.

  فرمانده پلیس راه کندوان بیان کرد: این دو مورد ریزش سنگ که منجر به فوتی شد خیلی ما را نگران کرد. 

احمدی با اعلام اینکه ریزش سنگ سه فوتی و ۵ مصدوم برجای گذاشت، اضافه کرد: همچنین به حدود ۹ خودرو آسیب رسید. 

وی با اشاره به اینکه محور کندوان به لحاظ ریزش کوه وضعیت خوبی ندارد، تصریح کرد: درخواست پلیس این بوده تا وضعیت به حالت ایمن برگردد، محور مسدود خواهد بود.

  فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر اینکه تا ایمنی کامل جاده فراهم نشود، به هیچ عنوان محور بازگشایی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بازدیدهای مختلفی توسط مسؤولان صورت گرفته که شاهد اتفاقات خوبی در بحث لق‌گیری و اقدامات بلندمدت باشیم. 

احمدی با اشاره به استقرار ماموران در گیت‌های پلیس، یادآور شد: درخواست ما از مردم و مسؤولان این است که در مسیر توقف نداشته باشند. 

وی گفت: ماموران پلیس در سطح محور به منظور پاک‌سازی سطح جاده از سنگ حضور دارند و در این زمینه فعال هستند. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1275635

مهمترین اخبار ایران و جهان: