نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 22:33

مردم تودهنی بزرگی به اغتشاشگران و معاندان زدند

فرماندار همدان با بیان اینکه مردم تودهنی بزرگی به اغتشاشگران و معاندان زدند گفت: انتشار فیلم‌های سال گذشته در برخی از شبکه‌های رسانه‌ای به نام اغتشاش در روزهای اخیر بار دیگر دروغ‌پردازی و سرخوردگی دشمنان را نشان داد.

مسلم مخفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ناکامی ضد انقلاب با وجود فراخوان‌های گسترده و تبلیغات و صرف مبالغ سنگین برای ایجاد آشوب در کشور اظهار کرد: دشمنان و معاندان ماه‌هاست از طریق رسانه‌های تروریستی و صهیونیستی دنبال التهاب و اغتشاش در نقاط مختلف بودند که البته یکبار دیگر با هوشیاری مردم سرخورده و ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه شهرستان همدان علیرغم فراخوان‌های معاندان طی ۴۸ ساعت گذشته با هوشیاری مردم عزیز هیچ مسأله‌ای نداشت گفت: دشمنان باز هم تودهنی و پاسخ منفی معناداری را از مردم دریافت کردند.

فرماندار همدان با تقدیر از مردم و زحمات نیروهای انتظامی و امنیتی در تامین آرامش و امنیت گفت: استیصال معاندان در این روزها به حدی بود که برای ناامید کردن مردم و امید دادن به حامیان تخیلی خود اقدام به انتشار فیلم تجمع اعتراض‌آمیز منتسب به همدان از سال گذشته در برخی از شبکه‌های رسانه‌ای خود کردند.

وی با بیان اینکه دروغگویی‌های دشمنان تمامی نداشته و ندارد گفت: انتشار فیلم‌های تاریخ گذشته به اسم اعتراض در همدان آن هم در شرایطی که مردم از نزدیک شاهد وضعیت شهر هستند هیچ نتیجه‌ای ندارد جز فضاحت برای دشمنان و تایید شکست از سوی معاندان.

مخفی تصریح کرد: مردم بارها ثابت کرده‌اند پای نظام و کشور خود ایستاده‌اند و اهمیتی به کینه‌توزی‌ها و فریب رسانه‌های دشمن نمی‌دهند.

وی با تقدیر از حافظان امنیت اظهار کرد: در این ایام همدان روزهای پرنشاطی را طی می‌کند، حجم بالایی از مسافران در شهر حضور دارند و خانواده در حال آماده شدن برای آغاز سال تحصیلی جدید هستند اما دشمنان با دروغ‌پردازی همچنان برای خود خیال‌‌پردازی می‌کنند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501779

مهمترین اخبار ایران و جهان: