نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 15:10

۶۲ پروژه هفته دولت در جویبار افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

جویبار- فرماندارجویبار از افتتاح و کلنگ زنی ۶۲ پروژه هفته دولت با اعتبار ۳۶۴ میلیارد تومان در شهرستان جویبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال رستمعلی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است، گفت: ۳ طرح نیز در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه یک طرح در شهرک صنعتی در حوزه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن با اعتبار ۲۲۸ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، افزود: تعریض، آسفالت و رفیوژ میانی محور جویبار به کوهی خیل در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

رستمعلی خاطر نشان کرد: پل ارتباطی روستای کردخیل بعد ۱۱ سال که به زمین مانده بودظرف مدت چند ماه و با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.

مقام عالی دولت در جویبار در ادامه با اشاره به اینکه سه راه زرین کلاً با اعتبار ۹ میلیارد تومان و تسطیح اراضی شالیزاری با اعتبار ۶ میلیارد تومان و سد لاستیکی با هزینه ۱۱ میلیارد تومان در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار جویبار افزود: کتابخانه لاریم با هزینه ۲ میلیارد، اجرای طرح هادی چند روستا با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در طی هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی دیگر طرح‌های قابل افتتاح این ایام را فیبر نوری کوهی خیل به جویبار، پارک المپیک شهرداری جویبار، افتتاح مدرسه شهید طهماسبی لاریم و مجتمع ورزشی مدرسه واسو عنوان کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464035

مهمترین اخبار ایران و جهان: