نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 13:21

تعهدات برای توسعه فضاهای آموزشی البرز در مرحله عمل است

کرج- استاندار البرز با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه توسعه فضاهای آموزشی گفت: تعهداتی که در این زمینه داشتیم به مرحله عمل رسیده و پروژه‌ها یکی پس از دیگری در حال افتتاح است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در حاشیه آئین افتتاح دبیرستان خیری مشارکتی «مهندس حاج حبیب الله ظهوری «(راه روشن ۲) اظهار کرد: درصدد هستیم بیش از ۲۰۰ مدرسه بسازیم و تحویل مردم دهیم.

وی بیان کرد: امروز در دولت سیزدهم با اقدامات جهادی در تلاش برای رفع مشکلات هستیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نداریم.

عبداللهی گفت: تمام تلاش‌ها در راستای اقدامات جهادی برای تأمین رضایت مردم است و باید دستاوردهای نظام اسلامی را برای مردم اطلاع رسانی کرد.

وی افزود: هفته گرامیداشت دولت یادآور بزرگمردانی همچون رجایی و باهنر است که اسوه اخلاق مددری، ایثار و انسانیت کامل هستند.

عبداللهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، به تشریح طرح‌ها و پروژه‌های آماده افتتاح و بهره برداری شهرستان کرج در ایام گرامیداشت هفته دولت پرداخت و گفت: از ۸۰ پروژه و طرح در این شهرستان، ۵۶ پروژه مربوط به بخش دولتی و ۱۵ طرح نیز در بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ۵۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال برای بهره برداری از این طرح‌ها هزینه شده است؛ افزود: ۹ پروژه نیز ایام هفته دولت در شهرستان کرج کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار البرز افزود: درمجموع با بهره برداری از ۸۰ پروژه، برای ۶۲۳ نفر در شهرستان کرج شغل ایجاد می‌شود.

دبیرستان خیری مشارکتی مهندس حاج حبیب الله ظهوری (راه روشن ۲) با مساحت زمین ۲ هزار و ۱۳۰ مترمربع یک هزار و ۵۱۷ مساحت پروژه آموزشی و ۱۲ کلاس توسط استاندار البرز در چهارمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

همچنین امروز سالن ورزشی چند منظور شهید عجمیان در کرج به بهره برداری رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471235

مهمترین اخبار ایران و جهان: