نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 21:14

5 کارخانه در حال احداث در شهرک صنعتی بردسکن

رئیس شهرک صنعتی بردسکن گفت: در حال حاضر 5 کارخانه جدید با سرمایه‌گذاری بیش از 30 میلیارد تومان در دست‌ساخت است که امید است طی سال جاری و سال آینده به بهر برداری برسد.

مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بردسکن اظهار کرد: کارخانه تولید دوچرخه با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و لذا  شهرک صنعتی بردسکن زیرساخت‌های لازم را  برای سرمایه‌گذاران دارد.

امینی از آغاز بکار و سرمایه‌گذاری ۵ سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی بردسکن خبر داد و اظهار داشت: نسبت به سال قبل رشد سرمایه‌گذاری در این شهرک ۱۰۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد و متقاضیان نیز در خواست فعالیت اقتصادی در این شهرک را دارند.

رئیس شهرک‌های صنعتی بردسکن افزود:  کارخانه  کنسانتره تأمین کانی ایرانیان در این شهرک توانسته است با 22 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری قطب فعالیت تولید کنسانتره سنگ‌آهن هماتیت با خلوص ۶۷ درصد  در کشور است که توانسته است ۳۵ نفر ایجاد اشتغال داشته باشد.

وی حضور وزیران  اقتصادی در سال‌های گذشته و سفر استاندار خراسان رضوی  موجب بارقه امید برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران شده است؛ لذا  پیگیر هستیم تا با جذب سرمایه‌گذار از این موقعیت شهرک بیش از این بهره‌برداری گردد.

به گفته وی در شهرک صنعتی بردسکن در حال حاضر  حدود ۷۰۰ نفر بکار اشتغال دارند.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470335

مهمترین اخبار ایران و جهان: