نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 04:58

پرورش کارمند در تراز اسلامی مهمترین کارکرد بسیج کارمندان است

مسوول بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:ساخت و پرورش کارمندان در تراز انقلاب اسلامی مهمترین برنامه و کارکرد بسیج کارمندان است.

امین صارمیان مسوول بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، ضمن گرامیداشت هفته بسیج کارمندان که در روزهای گذشته در آن قرار داشتیم، اظهار کرد: ساخت و پرورش کارمندان در تراز انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف و اولویت بسیج کارمندان است، در این راستا برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های تکلیفی، مناسبتی و برنامه‌های سال پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های خاص بسیج کارمندان در این ایام، رزمایش گروه‌های جهادی است، افزود: امسال ۱۲ گروه جهادی فعال در سعرستان‌های مختلف استان داشتیم که در تمام حوزه‌های مرکزی و نقاط محروم استان فعالیت کردند.

مسوول بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه این نهاد در سطح ادارات بدنبال کمک به رفع مشکلات مردم و پیشبرد اهداف ادارات نیز هست، بیان کرد: در بسیج کارمندان گروه‌های کارشناسی از دستگاه‌های مختلف برای رسیدگی مشکلات مردم فعالیت دارند که با ارائه راهکار تخصصی و فنی به رفع مشکلات کمک می‌کنند.

وی در ارتباط با توزیع بسته‌های معیشتی از سوی بسیج کارمندان گفت: این بسته‌ها به کمک دستگاه‌های اجرایی، کارمندان بسیج و خیران تهیه و بین نیازمندان در مناطق محروم استان توزیع خواهند شد.

صارمیان خاطرنشان کرد :یکی از برنامه‌های مرتبط با اربعین، راه‌اندازی موکب در ورودی شهر خرم‌آباد برای خدمت رسانی به زائران است که با کمک دستگاه‌های اجرایی فعال شده است. این موکب در سه راه گلدشت خرم‌آباد قرار دارد.

وی از برگزاری همایش بسیج کارمندان طی روزهای آتی خبر داد و گفت: در یکی از اداراتی که ظرفیت داشته باشند از بسیجیان، رزمندگان و فرماندهان فعال حوزه بسیج کارمندان تجلیل خواهیم کرد.

صامیان در ارتباط با سایر برنامه‌های امسال بسیج خاطرنشان کرد: به صورت هفتگی از خانواده شهدا تجلیل می‌کنیم و برنامه‌هایی چون حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم، توزیع بسته‌های معیشتی، برنامه‌های فرهنگی و اردوی راهیان نور را در طول سال انجام داریم.

وی از بسیج کارمندان بعنوان بسیج مادر یاد کرد و گفت: این سازمان محور اصلی و هماهنگ کننده و مجری سایر اقشار است و با دیگر دستگاه‌های اداری ارتباط نزدیکی دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1482335

مهمترین اخبار ایران و جهان: