نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 20:49

سرمربی گیتی‌پسند: انتظار داریم حق‌ به حق‌دار برسد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: داوران را دوست دارم و می‌دانم چقدر زحمت می‌کشند اما در بعضی از تصمیمات باید تجدید نظر کنند، داور امروز عملکرد خوبی نداشت، انتظار داوری‌های بهتری را داریم تا حق به حق‌دار برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از برتری مقابل مقاومت البرز در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سخت و خوبی بود اما داوری کار ما را سخت کرد، چند اشتباه تاثیرگذار داور باعث شد روند بازی تغییر کند، این موضوع بازیکنان ما را عصبی کرد اما در کل بازی خوبی بود و از تک‌ تک بازیکنان که خیلی تلاش کردند و مخصوصا تماشاگران به خاطر حمایت فوق‌العاده آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی افزود: جوان‌گرایی گسترده‌ای در تیم داشتیم، از نتایج بسیار خوشحالم، اما بیشتر از آن از نحوه بازی و تلاش بازیکنانم رضایت دارم، گیتی‌پسند مستحق جایگاهی است که در حال حاضر در آن قرار دارد.

کشاورز تصریح کرد: پاورپلی کردیم و جواب خوبی داد، زمانی که ۵ خطا انجام داده بودیم، این کار را انجام دادیم تا از خطا‌های بیشتر جلوگیری کنیم.

سرمربی گیتی‌پسند گفت: داوران را دوست دارم و می‌دانم چقدر زحمت می‌کشند اما در بعضی از تصمیمات باید تجدیدنظر کنند، داور امروز عملکرد خوبی نداشت، انتظار داوری‌های بهتری را داریم تا حق به حق‌دار برسد.

مقاومتِ کم مقاومت برای ماندن در لیگ برتر

مهرداد لطفی، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز پس از شکست در برابر گیتی‌پسند اظهار داشت: تیم ما ۳ روز مانده به شروع مسابقات لیگ برتر تشکیل شد، عجیب است که وقتی تیمی در قرعه‌کشی مسابقات حضور نمی‌یابد، تیم جایگزین را به موقع مشخص نمی‌کنند تا با آمادگی لازم به لیگ را شروع کند.

وی افزود: هدف مقاومت دفاع از اعتبار فوتسال ایران است اما رئال مادرید و بارسلونا هم ۳ روز قبل از شروع مسابقات نمی‌توانند به آمادگی لازم دست یابند.

لطفی تصریح کرد: گیتی‌پسند تیم بزرگی است، بازیکنان و کادر فوق‌العاده باهوشی دارد؛ بازیکنان ما برای اولین سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنند و می‌دانستیم در برابر گیتی‌پسند کار غیرممکنی داریم.

سرمربی تیم مقاومت با بیان اینکه تیمش به تقویت نیاز دارد، خاطرنشان کرد: از مدیریت باشگاه می‌خواهیم ابزار لازم را برای ما فراهم کند تا بتوانیم نتایجی که در شان باشگاه است را کسب کرده و در لیگ بمانیم.

وی در خصوص اشتباهات گفت: در مورد داوری نظری ندارم و کارشناسان باید نظر دهند اما این اتفاقات ممکن است جایی به ضرر گیتی‌پسند تمام شود و در بازی که ۴ گل پیش هستید نباید بازیکنان و کادر تیم وارد حاشیه‌ها شوند.

لطفی تصریح کرد: تصمیم داور قابل برگشت نیست و به نظرم حاشیه از نیمکت‌ها به داخل زمین رسید و این برای فوتسال ما خوب نیست.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474079

مهمترین اخبار ایران و جهان: