نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 19:30

زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود

شیراز- استاندار فارس گفت: ضرورت دارد که زمینه و شرایط به گونه‌ای فراهم شود که شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی و در پای صندوق‌های رأی باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایمانیه بعد از ظهر دوشنبه در گردهمایی فرمانداران و بخشداران فارس، با اشاره به چهار اصل مدنظر رهبر انقلاب در انتخابات مبنی بر امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت بیان کرد: در بحث مشارکت در شهرستان‌ها، فرمانداران به شکلی برنامه‌ریزی و اقدام کنند که در انتخابات اسفندماه امسال نسبت به انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی میزان مشارکت حداقل ۲۰ درصد بیشتر باشد.

او ادامه داد: مقدمات کار در برخی شهرستان‌های استان به شکل جامع و کامل فراهم شده و اطمینان داریم که بحث مشارکت حداکثری در این شهرستان‌ها محقق می‌شود و انتظار داریم که سایر شهرستان‌ها نیز در این مسیر گام بردارند و شرایط و زمینه را برای حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات فراهم کنند.

استاندار فارس اظهار کرد: در بحث تأمین امنیت انتخابات نیز با توجه به اهمیت موضوع نیاز است که تدابیر لازم از هم اکنون از سوی متولیان امر و مسئولان برگزار کننده انتخابات اندیشیده شود و برنامه‌ریزی در این زمینه به شب انتخابات یا روزهای منتهی به انتخابات موکول نشود.

ایمانیه گفت: قطعاً در استان اصل بی طرفی سرلوحه کار مجریان انتخابات خواهد بود و بدون کوچک‌ترین نگاه جانب‌دارانه نسبت به هیچ فرد یا جریانی تمام تمرکز خود را معطوف به برگزاری انتخاباتی سالم و صیانت از آرای مردم خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473879

مهمترین اخبار ایران و جهان: