نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 09:35

کمبود مخازن زباله در بوشهر/ ۳۵۰ مخزن گالوانیزه خریداری می‌شود

بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به کمبود مخازن زباله در این شهر گفت: ۳۵۰ مخزن گالوانیزه خریداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح سه‌شنبه در حاشیه نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: اعضای شورای شهر موافقت خود را با اجرای روکش آسفالت باند شمالی خیابان شهدای نیروی دریایی تا میدان حر اعلام کردند.

وی اضافه کرد: شورا با لایحه شهرداری جهت آسفالت باند شمالی خیابان شهدای نیرویی دریایی از تأسیسات شهید ماهینی تا میدان حر که عملیات حفاری در آنها صورت نمی‌گیرد با مبلغ پیمان ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان موافقت کرد.

نیک‌روش بیان کرد: طبق دستورالعمل اجرایی آئین‌نامه حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس مصوبه هیئت وزیران، نرخ خدمات مربوط به حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس هر سال توسط کارگروه موضوع ماده ۱۸ آئین‌نامه پیشنهاد و پس از تصویب شورای شهر برای اجرا از اول سال تحصیلی ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: اعضای شورا با نرخ پیشنهادی سرویس مدارس به پیشنهاد کارگروه ماده ۱۸ که نمایندگان آموزش پرورش، مدارس و شرکت‌های حمل و نقل نیز حضور دادند رأی مثبت دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر دیگر مصوبه شورا را موافقت با خرید ۳۵۰ مخزن گالوانیزه اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به کمبود مخازن زباله و گلایه شهروندان به ویژه در محلات جنوبی، شورا با لایحه شهرداری جهت خرید ۳۵۰ مخزن به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان موافقت کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474479

مهمترین اخبار ایران و جهان: