نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 20:09

انتخابات اسفندماه چشم دشمنان را کور خواهد کرد

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: انتخابات اسفندماه با مشارکت حداکثری مردم چشم دشمنان را کور و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی را روشن خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان عصر دوشنبه در نخستین نشست پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری اردبیل اظهار کرد: همه دوستداران و دشمنان انقلاب اسلامی چشم امید به انتخابات اسفندماه دارند تا ملت آزموده ایران را دوباره در محک آزمون قرار دهند که قطعاً در این آزمون نیز ملت ما سربلند خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات با شکوه در نیمه دوم امسال تمهیدات لازم تدارک دیده شده تا با همراهی گروه‌های مختلف و تأثیرگذار در جامعه به ویژه رسانه‌ها و صاحبان افکار و تریبون عمومی بتوانیم مردم را با یک نشاط و امیدآفرینی به عرصه انتخابات پیش رو هدایت و رهنمون کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در پیش‌ثبت‌نام انجام شده در مردادماه ۸۹۰ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند که بررسی صلاحیت اولیه آنها در مراجع چهارگانه در حال انجام است و به زودی نتایج آن به خود ثبت‌نام‌کنندگان اعلام خواهد شد.

قاسمیان افزود: در مهرماه ثبت‌نام قطعی داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد و در یک فرآیند مناسب چهار تا پنج ماهه انتخابات در اسفندماه با شکوه و عظمت هر چه تمام‌تر برگزار شده و بار دیگر عظمت و ابهت ملت ایران در نمایش مردم‌سالاری دینی به رخ همگان کشیده خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است تا با تمهیدات و تدارکی شایسته انتخابات همراه با امنیت و آرامش کامل را برگزار کرده و با اقدامات پیشگیرانه در کاهش جرایم و تخلفات رخ داده بتوانیم موفق عمل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از همکاری مجموعه قضائی استان، دادستان مرکز استان و دادستان‌های شهرستان‌های مختلف در برگزاری نشست‌های پیشگیرانه قدردانی کرد و ادامه داد: تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات آن هم خارج از نوبت این اهمیت و حساسیت را به اثبات می‌رساند که ما قطعاً شرایط امن و راحتی را در انتخابات شاهد خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495179

مهمترین اخبار ایران و جهان: